/ przez /   Porady / 0 komentarzy

ANKIETA POTRZEB KLIENTA SUKCESEM DO JEGO ZADOWOLENIA

Czy wiecie jak zmienił się wizerunek starodawnej kuchni? Kiedyś składała się ona z pojedynczych elementów – był to kredens, piec, zlew oraz stół. Prace kuchenne zajmowały znaczną część dnia i podzielone były na przyrządzanie, gotowanie i zmywanie. Czynności te były wykonywane na niezależnych od siebie strefach roboczych. Z pojawieniem się kuchni do zabudowy praca w nich została zrewolucjonizowana. Ściśle określone funkcje i odpowiadające im strefy spowodowały, że gotowanie stało się przyjemniejsze.

Jak profesjonalnie przeprowadzić ankietę z potencjalnym Klientem?

  1. Prosimy o podanie następujących danych:
    imię, nazwisko, e-mail, telefon, lokalizację montażu
  2. Pytamy czy Klient zamawia usługę projektowania kuchni:
    jeśli tak wybiera projekt 2D lub projekt 3D
  3. Następnie Klient decyduje, czy zamawia usługę pomiarowania pomieszczenia, docelowo sam może podać wymiary (długość, szerokość, wysokość)
  4. Przeprowadzamy wywiad z Klientem i zadajemy mu pytania:

ILE OSÓB KORZYSTA Z KUCHNI?

□ ………………………………………………………………………………………………………………………….

JAK CZĘSTO ROBISZ ZAKUPY SPOŻYWCZE?

□ często w małych ilościach

□ rzadko w dużych ilościach

□ inna odpowiedź ………………………………………………………………………………………………

JAK INTENSYWNIE KORZYSTASZ Z KUCHNI?

□ często i dużo gotuję

□ gotuję rzadko i mało

□ inna odpowiedź ………………………………………………………………………………………………

CZY KUCHNIA JEST OTWARTA NA POKÓJ DZIENNY?

□ TAK   □ NIE

CZY W KUCHNI PRZEWIDZIEĆ MIEJSCE DO JEDZENIA?

□ TAK   □ NIE

PREFEROWANA STYLISTYKA

□ klasyczna

□ nowoczesna

□ unikalna

PREFEROWANA KOLORYSTYKA

□ …………………………………………………………………………………………………………………………

TWOJE INSPIRACJE

□ …………………………………………………………………………………………………………………………


Zostaw komentarz